Kommer inte vara så aktiv den här veckan

Hej.
Jag kommer tyvärr inte kunna vara så aktiv den här veckan eftersom vi har ett helt berg med läxor som ska göras. Vi har geografiläxa, vi ska kunna 30 olika städer och länder i Afrika. Det är jättejobbigt. Sen har vi 35 svåra ord i Svenskan vi ska kunna stava. Jag har matteläxa och engelskaläxa också. Matteläxan tänkte jag göra nu så jag är klar med den i alla fall. Det blir tyvärr mycket med skolan nu i 6:an och jag vill satsa på skolan nu och göra så bra ifrån mej jag kan. Jag kommer såklart logga in på datorn men inte vara lika aktiv. Jag tror fortfarande att jag kommer logga in varje dag men inte vara inne "hela tiden" som jag är nu. På lov och helger kommer jag såklart vara aktiv!
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback