Ny header ^^

Ja, jag har en ny header nu!
Jag är skiitsnygg på bilden eller hur? Fast det är bara för jag har redigerat den. Jag redigerar mina foton i Pisaca 3. Det kan du lätt ladda ner om du går in på google och söker på Pisaca 3 download. Då får du upp massor med hemsidor du kan ladda ner det på. Nu undrar du säkert vad jag har redigerat. Jo, jag har tagit bort mina "rynkor", påsar under ögonen och skuggor. Originalet ser ni här neranför.
Klicka på bilden så blir den större
Btw. Drar med en låt, det var länge sedan.
S o f i j a h   -   D u   ä r   d e t   f i n a s t e   j a g   v e t

Kommentarer
Postat av: kickan34

va fin :)

2009-11-07 @ 21:18:50
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback