IMORGON! :O D:

Haii! Heii! Hejj!
Jag sitter och oroar mej för imorgon. För flera saker...
  • Utvecklingssamtalet - Jag är alltid nervös inför utvecklingssamtal. Jag blir hela tiden Öhm, ehh, aah. Och lite så. Plus att jag ska gå med pappa. Det blir ju piiinsamt. Min pappa är så pinsam att det inte finns :SS
  • Jag kommer, hmm, vara trött. Nej men, nu har jag vilat upp mej under helgen och sen blir det allt... allt igen..
MEN! HUR GÖR MAN SEJ MINDRE NERVÖS?
jo, musik. Jag tänkte ladda upp några bra låtar. alla är sofijah såklart!
S o f i j a h  -  S o m  e t t  l i t e t  b a r n


S o f i j a h  - V i l l  l e v a  m i t t  l i v.


S o f i j a h  -  D å l i g t  h u m ö r  aka  * * * * * s å n g e n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback