New moon!

OBS! Jag avslöjar saker om filmen du inte borde veta om du inte har sett den och vill se den.















Twilight i min rumpa mitt hjärta.

New moon var asbra! Jag såg ju den med Lollo idag!

Gaah, Jake är bara så sexig! Fast tänk inte äns tanken att ta honom! Han är Miiiiiin!


Jah tror inte jag behöver säga vad den handlar om eftersom typ alla vet, men den var asbra och jag ger den tusenmiljoner av 10.

Slutet var dåligast. Okej, det var inte dåligt men det slutar med att Edward säger marrie me, Bella. Ja, sen slutar det...

Jag skulle definitivt vilja se den igen!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 07:01:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback