New Moon slår världsrekord!

Hejsan alla läsare!
Fick höra idag att New Moon har slagit världsrekord i "kategorin" mest indragna pengar under premiärhelgen!
Kan ni gissa hur mycket den har dragit in?
1,4 MILJARDER DOLLAR!! det är typ 10 miljarder i svenska kronor!
Det är ju en förmögenhet!
Fatta att Stephenie Meyer är rik! Hon har ju typ sålt så många böcker att man stapla dom ända upp till månen!
Självklart var jag och såg New Moon i helgen och på lördag ska jag se den igen! Den var verkligen asbra så den är värd att gå och se igen.
En lite rolig grej om twilightserien är att min kompis Emma sa "Men, kan ni sluta babbla om det där twilightgrejen nu!" En månad senare så hade hon läst alla böcker och var helt besatt.
Man blir verkligen besatt av Twilight.
En liten fråga bara, vilken är eran favorit twilightbok? Själv är min eclipse.
Kram, Prinsessa Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback