Ang. Min design

Jag skulle ju göra en egen design men varken min kreativitet eller mitt tålamod räckte så långt så jag tog en gratisdesign på Tescho.se. Hon är en jättebegåvad tjej med en jättefin blogg. När jag har lite mer idéer, kreativitet och kanske photoshop(hoppas jag;P) kanske det blir en design. Om någon skulle kunna tänka sej att göra en gratisdesign så sej till för jag jättegärna vilja ha det. Jag skulle vilja ha en med grå bakgrund och en vit/grå-ljus header. Jaja, om du kan tänka dej att göra en design till mej som mejla eller kommentera :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Testar:-):-(:-P:-d:-O;-):-s;-(:-|:question::rolleyes::love::blush::mad::cool::tired::bigeyes::thumbup::thumbdown:;-P

2009-10-29 @ 18:01:40
URL: http://prinsessalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback